Per al curs 2011/12, la Junta Directiva de l'AMIPA juntament amb la Direcció de l'escola, ha acordat els següents punts:
* Venda de llibres i agenda
* Els dies 5 i 6 de setembre serem a l'escola, de 9:30 a 13:30 i de 16 a 19
* Socis de l'AMIPA: prèviament a la compra dels llibres s'haurà de passar per la taula de l'APIMA per recollir el carnet de soci que donarà dret al 20 % de descompte per als llibres.
* Si falta qualque llibre, es podrà deixar pagat i la llibreria el facilitarà directament a l'escola.
* Les famílies que formen part del fons de llibres "no han de comprar llibres al setembre" ja que la mateixa escola els repartirà a cada nin/a el dia que comencin, però si que han de passar pel Centre per comprar el llibre de Religió/Estudi i l'agenda.
Es Pont d'Inca, 26 de juny de 2011
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada